PRESCHOOLER - SMALL CITIZEN

ESTEM MOLT CONTENTS!! HEM REBUT EL SEGELL DE QUALITAT NACIONAL i TAMBÉ EL SEGELL DE QUALITAT EUROPEU!!
MOLTES FECILITATS A TOTS I GRÀCIES PER COL.LABORAR EN AQUEST PROJECTE.





PARES: AQUI TENIU L'ENLLAÇ PER PODER VALORAR AQUEST PROJECTE ETWINNIG

https://twinspace.etwinning.net/45903/pages/page/403471

LA VOSTRA VALORACIÓ ÉS IMPORTANT I MOLT VALUOSA!!
MOLTES GRÀCIES PER LA VOSTRA PARTICIPACIÓ.


L'àrea sociocultural i interpersonal del parvulari està íntimament lligada a altres àrees de l'educació. El desenvolupament de les habilitats socials té un paper clau en l'adolescència. Un nen a l'escola d'infants sovint inicia interaccions amb els companys per primera vegada, reconeixent normes de conducta tant en l'entorn escolar com en la societat. Això s'adapta al nou entorn, que és un viver. La idea principal del projecte és que els socis del projecte demostrin la seva manera de percebre normes, hàbits i normes en formes bàsiques de comportament social i també en la seva classe. El projecte promou la percepció d'un nen en els seus rols de la vida, com a alumne, membre de la família i, per últim, però no menys important, com a membre de la societat. Mitjançant l'adopció d'aquests valors, el nen crea un amor de la pàtria i el patriotisme.
# eTwinclusion!

OBJECTIUS
- Aplicar hàbits en formes bàsiques de comportament social en contacte amb adults i nens.
- Comprendre que tothom té un paper en una comunitat (en una família, una classe, etc.) que han de comportar-se.
- Adquirir consciència dels tresors culturals i històrics de la seva pàtria.
- donar suport a la curiositat, l'activitat i la independència dels nens.
- comprensió de les eines de la informació i la comunicació.
- Aconseguir la primera experiència d'utilitzar una llengua estrangera i comprendre la seva importància.

PROCÉS DE TREBALL
Pla:
Sóc preescolar
El meu parvulari
La meva família
Tradicions de la meva pàtria (Nadal, Setmana Santa, altres festes)
La meva ciutat
La meva pàtria
Sóc europeu 

RESULTATS ESPERATS
Els estudiants podran actuar i aprendre, conèixer a algú d'una altra nació, els seus hàbits i el seu idioma, aprendre les diferents activitats a l'estranger, aprendre més sobre la seva vida escolar i la dels socis.

ESTADA DE LA NINA MARRY A LA NOSTRA ESCOLA

La nina Marry ,de l'escola de Txèquia, ha viatjat per tota les escoles que participen en el projecte. Els nens i nenes l'han rebut amb molta il.lusió, han jugat amb ella i l'hem portat a correus per retornar-la a casa seva. Bon viatge Marry!! 

RACÓ DEL PROJECTE ETWINNIG




ENSENYEM COM ES BALLA EL CONTRAPÀS




VISITEM UNA MASIA DEL NOSTRE POBLE, EL SOLER DE N'HUG




                                                         PARAULES IMPORTANTS






                             CONEIXEM I FEM LES BANDERES DELS PAÏSOS PARTICIPANTS 
                                                                EN EL PROJECTE



Mirem el TwinSpace de tant en tant i així ens posem al corrent del què fa cada país soci del projecte.







ENSENYEM COM ES BALLA LA CANÇÓ DEL JAN PETIT COM BALLA



SORTIDA PEL POBLE AMB LES TAULETES PER A FER FOTOS






BALLEM COM ELS NENS DE TXÈQUIA




LA DIADA DE SANT JORDI





CANÇÓ DEL BON DIA



SORTIDA AL COSMOCAIXA DE BARCELONA




EL NOSTRE POBLE: LA FONT DEL TI, LA FONT DEL XAMBÓ, LES TRES FONTS I EL SAFAREIG







TRADICIONS CATALANES: LA VELLA QUARESMA,LA MONA I ELS PADRINS







TRADICIONS: CARNAVAL 






                          FEM EL LOGO DEL PROJECTE







          ENSENYEM COM ES BALLA LA TRENCADANSA



                                REBEM FELICITACIONS





 FEM FELICITACIONS 

  

ANEM A CORREUS

 

ENS VISITEN ELS REIS

FEM CAGAR EL TIÓ


ANEM AL CENTRE DE DIA
    VENEN ELS REIS D'ORIENT 
FEM CAGAR EL TIÓ







Beneficis per als professors
- Obteniu una nova experiència
- Taller de desenvolupament
- Coneix noves formes de treballar amb el nen
- Entre el contacte nacional amb altres professors
- Aprendre la millor manera de motivar els estudiants












L'àrea sociocultural i interpersonal de la guarderia està íntimament lligada a altres àrees de l'educació. El desenvolupament de les habilitats socials té un paper clau en l'adolescència. Un nen a l'escola d'infants sovint inicia interaccions amb els companys per primera vegada, reconeixent normes de conducta tant en l'entorn escolar com en la societat. Això s'adapta al nou entorn, que és un viver. La idea principal del projecte és que els socis del projecte demostren la seva manera de 



e la família i, per últim, però no menys important, com a membre de la societat. Mitjançant l'adopció d'aquests valors, el nen crea un amor de la pàtria i el patriotisme.
# eTwinclusion!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada